#throwbackmoment
Ini adalah lunch saya di Perth, Australia atau lebih tepat lagi, di sebuah food court di pusat membeli belah BigW di sana. Di Perth tak susah cari makanan halal. Malah di food court juga ada gerai yang menjual makanan halal siap ada sijil halal lagi. Yang paling menarik, segala kutleri yang digunakan adalah jenis pakai buang, maka kita tak guna pinggan, sudu, garfu atau cawan yg sama digunakan untuk menghidang makanan yang tidak halal. Plus, nasi pun senang jumpa, so orang yang tak boleh tak jumpa nasi seharian sesuailah pergi Perth ye.
#traveltip #HalalAustralia
Jom Yunnan
-
Assalamualaikum .
Bersiaran dari Negara China .
Memulakan percutian bersama anak-anak ke Yunnan , China.
Kami berempat transit di Ghuangzhoa.
Alai d...
3 days ago


No comments:
Post a Comment