daily planner



Stick-it notes
Showing posts with label give away. Show all posts
Showing posts with label give away. Show all posts

Friday, 2 January 2015

My Perth Adventure Give Away

Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru semua. Apa azam tahun ni? Miz Naza Isma punya azam is nak tengok tempat - tempat menarik dalam dunia selagi termampu dan untuk itu, saya dengan berbesar hatinya nak ajak rakan blogger untuk join GA pertama blog ni bagi tahun 2015.

Hadiah untuk GA ni adalah :



Baucer Popular bernilai RM10 setiap satu untuk 3 orang pemenang. Baucer boleh digunakan di semua Popular, CD-Rama dan Harris outlets di seluruh Malaysia. Valid until 31 Januari 2016.

Apa yang perlu dibuat?

1. Buat entry tentang pengalaman anda di Perth, Western Australia. Kalau memang dah ada entry di blog tak perlu buat semula, just proceed ke langkah ke2.

2. Tinggalkan link entry tersebut di ruangan komen.

3. Tunggu Miz Naza Isma melawat entry anda untuk penilaian.

^ Tarikh tutup penyertaan adalah pada 17 Januari 2015.^
^ Entry yang paling informative bakal dipilih sebagai pemenang.^

Saturday, 3 December 2011

Give Away 2



Semalam Give Away ini telah berakhir dan nampaknya cuma seorang pemenang tunggal yang layak untuk memenangi hadiah berupa kelas membuat coklat secara percuma di nazaisma homemade
Tahniah pn hasnidar daripada blog cempakabiru-nieda.blogspot.com. Sila hubungi saya untuk set date kelas ye. Terima kasih kerana sudi join.

Friday, 2 December 2011

Give Away Kemeriahan Rayaku


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Akhirnya saya berkesempatan lagi untuk membuat satu lagi Give Away kepada para blogger yang sudi untuk menyertainya. Actually saya sudah mengeluarkan hint sedikit masa lalu untuk GA ini dan sekaranglah masanya untuk saya umumkan formatnya pula. Here it goes...

Apa yang anda perlu lakukan?

1. Buat entri bertajuk 'Give Away Kemeriahan Rayaku'
2. Letakkan gambar2 suasana anda menyambut Aidiladha yang lalu. Wajib ada satu gambar hidangan raya anda.
3. Link kan entri tersebut dengan blog nazaisma.
4. Wajib jadi follower blog nazaisma.
5. Bila entri telah selesai dibuat, sila tinggalkan jejak anda di ruangan komen.

Senang je kan? Apa pula habuan untuk pemenang kali ini?

- 2 orang pemenang utama akan memenangi kelas percuma membuat coklat seperti gambar di
atas.
- 3 orang pemenang saguhati akan menerima senaskah buku resepi berkaitan pastry.

Berminat? Jom ramai2 sertainya.

TARIKH TUTUP : 2.12.2011 (2 minggu dari sekarang)

  • Pemenang akan melalui pemilihan dari juri2 awam. Make sure gambar2 anda menarik untuk menarik perhatian mereka :)

JOM RAMAI2 SERTAI!!!!!
GOOD LUCK!!!!!

Sunday, 27 November 2011

Selamat pengantin baru







Kek ini dibuat khas utk sepupu sempena hari perkahwinannya pada 26.11.2011. Selamat pengantin baru abang jawzi n k ita. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.

P/s: Giveaway nazaisma masih berjalan sehingga 2.12.2011. Jom sertai ramai2. Pemenang utama akan menang kelas membuat coklat mcm dlam gambar tu. Buat filling pn akn diajar. Apa tunggu lagi?

Wednesday, 2 November 2011

Penghantaran hadiah GA sudah dibuat


Strawberry trakinas untuk pemenang2 GA dh pun dihantar petang semalam. Tahniah sekali lg kepada ketiga2 pemenang.
Kepada yang tidak berjaya, x lama lagi naza isma home made akan mengadakan lagi give away yang kedua.
Nak bagi hint sikit utk GA , raya nanti tangkap gambar byk2 ;)

Monday, 31 October 2011

25 Thing Random Give Away by Pen Merah

anigif penmerah 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

Berita baik untuk blogger - blogger sekalian.. Ada satu GA yang amat menarik untuk anda sertai.. GA oleh Blog Pen Merah yang menawarkan 25 hadiah yang best belaka.. Antara barangannya :

-Barangan kosmetik Stage
-T shirt lelaki
-Baju perempuan
-Barangan penjagaan muka perempuan dan lelaki
-Perfume
-Pendrive bentuk Canon dan Nikon

Syarat - syarat penyertaan pula adalah seperti berikut: (Ni copy and paste je dari Blog Pen Merah)

1. Buat entri dengan ”25 Things Random Giveaway by Penmerah.com”
2. Kena la follow blog Penmerah.com. Muahahahaaa.
3. Copy banner comel tu dan letak dalam entri untuk join Random Giveaway.
4. Tag kawan – kawan minimum 3 orang aje. Nak tag ramai pun boleh takde masalah.
5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat ruangan komen bawah nanti. Semoga tuah menjadi milik korang ye!

Tempoh Kontes : 21 Oktober – 10 November 2011


Saya nak tag :

Apa tunggu lagi, jom join..

Juga nak ucap terima kasih kepada Cempaka Biru yang tag saya untuk GA ni..

Sunday, 30 October 2011

Pemenang give away pertama naza isma home made


Maaf kerana mengambil masa untuk mengumumkan pemenang give away ini kerana naza isma terpaksa menggunakan juri untuk memilih pemenang memandangkan ada di antara peserta merupakan kenalan naza isma. Ini adalah langkah yang dirasakan adil untuk semua.
Setelah berpuas hati dengan pilihan juri yang memilih berdasarkan kepada kekreatifan ayat2 anda maka dengan ini diumumkan ketiga2 pemenang biskut trakinas ini. Mereka adalah :
1. Shamida
2. Chikadakbiru
3. Hanizan
Kepada para pemenang, diminta jasa baik anda untuk email nama penuh, alamat serta concact number anda ke nazaisma@gmail.com bagi tujuan delivery.
Tahniah kepada semua pemenang. Bagi yang tidak berjaya, jangan bimbang. InsyaAllah naza isma bakal mengadakan lagi Give Away sesi yang kedua dengan hadiah yang berlainan sedikit waktu lagi. Boleh lah cuba GA 2.0 pulak ye ;)

Friday, 21 October 2011

naza isma home made 1st Give Away :)


Sempena hari Jumaat yg barakah ini, saya ingin mengumumkan yang blog ini akan mengadakan GA pertama khas untuk blogger2 semua. Hadiahnya, memandangkan nazaisma home made berasaskan bakery --> Biskut Strawberry Trakinas untuk tiga pemenang (macam gambar kat atas ni). Berminat? Jom tengok syarat2 nya..

Syarat:

1. Anda mesti lah seorang Blogger yang mempunyai alamat di Malaysia --> senang nk pos ;-)
2. Jadi Follower di blog nazaisma home made ni..
3. Once dah jadi follower, sila tinggalkan jejak blog anda di ruangan komen
4. Lengkapkan sekali ayat ini --> Saya nak menang GA ini kerana ......
5. Terpulang pada anda untuk memasukkan entry tentang GA ini di dalam blog anda --> Kalau anda
    masukkan lebih ramai blogger yang tahu.
6. Tempoh masa GA ini adalah dari 14.10.2011 - 21.10.2011 --> seminggu sahaja

Senang je kan? So, cepat2 la join GA sulung blog nazaisma home made ni sebelum terlambat ye :)

lagi satu, once u've been my Follower, i'll follow u back


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...