daily planner

Tuesday, 1 July 2014

Rumah Stroberi

Berikut adalah gambar - gambar yang sempat diambil di sepanjang perjalanan ke Rumah Stroberi di Bandung serta beberapa gambar di Rumah Stroberi itu sendiri :







Kami ke Rumah Stroberi ni selepas berkunjung ke Floating Market Lembang. Tapi if nak petik buah strawberry, pengunjung kena ambil pakej. Pakej ni meliputi makan dan petik buah. Memandangkan kami dah makan dengan jayanya di Floating Market, kami tak mampu dah nak ambil pakej, jadi kami hanya boleh tengok buah dari luar saja. Kalau nk petik memang kena makan sekali kat restorannya. Apa rasa makanan kat sini memang tak tahu lah sebab memamng kami tak makan pun..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...