daily planner



Stick-it notes

Tuesday 25 November 2014

Bangkok D.I.Y. Short Trip

P.s : Saya dh buat itinerary yg baru yg lbh bajet, nt sy update  

Setelah menggodek Mr. Google, Tripadvisor, Booking.com dan aplikasi Rome2Rio maka selesailah itinerary ke Bangkok yang bakal dilawati pada 5hb nanti. Tak sabar plak rasa bila plan dah siap ni. Hehehe.
Saya share kan gambar suggested itinerary and budget yang saya buat. Harga tak termasuk flight and makan minum. Tips untuk bagi murah sila beli tiket semasa promosi dan makan minum bawa lah sikit dari Malaysia.
Jika perasan, bahagian saving tu patutnya saya tolak harga BTS and Metro just letak total 1 Day Pass tapi saja nak lebihkan sikit bajet takut currency or mungkin harga semasa dah bertukar. Kadang - kadang info dalam internet bukanlah up to date kan. Hope itinerary saya membantu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...