daily planner

Friday, 4 July 2014

Beg Beranak!!!!


Tipikal bagi orang perempuan, kalau pergi mana - mana mesti baliknya beg akan menjadi berkali ganda. Waktu book tiket kat AirAsia.com pun memang kami beli luggage untuk balik sekali ganda dengan waktu pergi. Dah tau dah benda macam ni akan jadi memandangkan memang ada di antara kami yang nawaitu ke Jakarta Bandung ni nak shopping sakan. Saya je masih mapu mengawal diri, beg tak beranak cuma bertambah lah satu kotak kecil sebab membeli sedikit biskut buat keluarga di Kartika Sari. Apa - apa pun kalau ke Bandung shopping memang tak dapat dielakkan. Pilihan lebih banyak dan lebih murah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...